Ons telefoon: Telefoon: +31 30 691 75 84 Ons e-mailadres: E-mail: info@adra.nl

Allround communicatiemedewerker met fondsenwervingskills

Nieuws 14 februari 2023 om 12:06

Allround communicatiemedewerker met fondsenwervingskills

fotobijvacaturecommunicatie.png

Vanaf 1 april 2023 zijn wij voor 27 per uur week op zoek naar een allround communicatiemedewerker met fondsenwervingskills

Werk je graag in een betrokken team met korte lijnen en vakinhoudelijke groeimogelijkheden? Heb je een hands-on mentaliteit en vind je het leuk om organisatie-breed mee te denken? Dan horen we graag van je!

Armoede is een gevolg van ongelijkheid. Daarom wil ADRA Nederland sociale en economische gelijkheid voor iedereen. Dit doen we door de toegang tot onderwijs, gezondheidszorg en voedsel te vergroten. Daarnaast stimuleren we zelfredzaamheidsprojecten en organiseren we humanitaire-acties tijdens en na (natuur)geweld en oorlogen. Dit doen we wereldwijd samen met ons netwerk van ruim 100 ADRA-partners.

Werk je graag in een betrokken team met korte lijnen en vakinhoudelijke groeimogelijkheden? Heb je een hands-on mentaliteit en vind je het leuk om organisatie-breed mee te denken?
Dan hebben we je het volgende te bieden:

  • Een afwisselende baan waarin je echt het verschil maakt;
  • Een christelijke werkomgeving;
  • Verschillende teamdagen waarin de band met je teamleden centraal staat;
  • Mogelijkheid tot het bezoeken van een project in het buitenland;
  • Hybride werken;
  • Laptop en telefoon;
  • 25 vakantiedagen bij een dienstverband van 40 uur;
  • Pensioen betaald door de werkgever;
  • Brutosalaris: € 2600-3400 op basis van ervaring bij 40 uur.

Wat ga je doen?
Binnen deze creatieve job houd jij je bezig met het schrijven en redigeren van artikelen voor nieuwsbrieven. Daarnaast beheer en genereer je content voor onze website en de digitale omgeving. Ook creëer je pakkende mailingen en giftverzoeken voor actuele projecten.  Verder ondersteun jij collega’s en directie bij communicatie gerelateerde processen en help je mee de naamsbekendheid van ADRA te vergroten. 

Functie-eisen:

  • Je beschikt over hbo-werk- en -denkniveau en bezit minimaal een afgeronde mbo-opleiding op het gebied van communicatie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over uitstekende tekstuele vaardigheden;
  • Je hebt ervaring met het schrijven van direct mail;
  • Je bent in staat om een website te onderhouden;
  • Je bent sterk met sociaal media;
  • Kennis van en ervaring met online fondsenwerving is een pré;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband werken past goed bij jou;
  • Je weet hoe je een jaarverslag moet maken;

Past deze vacature bij jou? Wil jij een verschil maken in het leven van mensen wereldwijd?  Stuur dan je cv en motivatiebrief uiterlijk 28 februari aanstaande naar Geert Hendriks, directeur ADRA Nederland via geert@adra.nl. Eerste gesprekken vinden plaats op 6 en 7 maart. Het tweede gesprek op 13 maart. We vinden het leuk als je jezelf voorstelt in een filmpje. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Geert Hendriks via 06-8316 0332.

 

 

 

Labels:

Sluiten